בניית אתרים מחירון לצרכן 2015-2016

לחדור למרחב הווירטואלי עם אתר אינטרנט חדש, אסתטי ונוח לשימוש מהווה פעולה שיכולה לעשות את כל ההבדל בדרך להצלחה עסקית כבירה. אלא, שרבים מבעלי העסקים חוששים ממהלך זה בעיקר בגלל חוסר הידיעה לגבי עלויות ההקמה של האתר העסקי ושם החברה שכדאי להתקשר עימה על מנת להפוך חלום למציאות. ובכן, אומנם כל חברה מציעה עבור בניית אתרים מחירון שונה לגמרי, אך אחרי שבשורות הבאות נציג בפניכם את המספרים בפועל, תבינו שהשד ממש לא נורא כפי שמקובל לחשוב. מוכנים? יצאנו לדרך!

על פי מה נקבעים המחירים של בניית אתרים באינטרנטי?

אם תחשבו על זה, בניית אתרים הינה פעולה ארכיטקטונית לכל עניין ודבר, כך שבדיוק כפי שעלויות ההקמה של בית אחד אינה דומה לעלויות של בית אחר, כך גם כאשר מדובר על בניית אתרים,  מחירון עלויות ההקמה תלוי בהתאם לסוג ואופי האתר ונקבע בהתאם למספר פרמטרים:

  • ממשק – ישנם ממשקים רבים להקמת אתר (ניתן דוגמאות בהמשך) כאשר כל ממשק עשוי לסבך או להקל על המשימה ובהתאם לכך גם שעות העבודה והעלות בפועל.
  • גרפיקה – ככל שתהיה מורכבת ותכלול פרטים רבים יותר, כך העלויות יגדלו בהתאם.
  • גודל האתר – המחיר משתנה בהתאם למספר הדפים וצרכי האחסון שלכם.

כמו כן, המחירון של בניית האתר משתנה בין חברה לחברה בלי קשר לאותם פרמטרים אלא בהתאם למוניטין, כאשר הטובות ביותר מציעות אתרים שאף ניתנים להרחבה בהמשך, שירותי גיבוי, אבטחה וקידום נוח בעיני גוגל.

בניית אתרים – מחירון בפועל

לאחר שהבנו מהם מרכיבי העלויות של האתר, כעת נראה קצת מספרים בפועל. ובכן, מחיר הבסיס להקמת אתר כלשהו תמיד יעמוד על לא פחות מ- 1500 שקלים. זהו המחיר עבור אתר תדמית סטטי שנועד לספק רושם ראשוני אודות העסק, המוצר או השירותים שלכם. על מנת להרחיב את האתר ולהפוך אותו למאגר דינמי שלם של מידע, הצגת מוצרים ועוד, הרי שיש להשקיע יותר. למעשה, בכל פנייה אל חברת בניית אתרים, מחירון מגוון יוצג בפניכם. 2 האפשרויות המובילות כיום הן:

  • אתר מבוסס וויקס (Wix) – עם עלויות של 1500 שקלים שכוללות מספר דפים, יכולות מכירה של עד 10 פריטים בערך, התאמה לעברית ולמנוע החיפוש גוגל. זוהי אופציה מעולה שמציעה גם התאמה מלאה ומובנית לניידים.
  • אתר מבוסס וורדפרסמערכת וורדפרס הינה מערכת שלמה ואיכותית לניהול המידע והצגתו באתר האינטרנט. עלויות ההקמה גבוהות יותר אך בהתאם לכך גם היכולות – פתיחת קטגוריות ודפים ללא הגבלה, אבטחה, גיבוי, יכולת הכנסת קטלוג שלם של מוצרים וכמו כן, מערכת ניהול מתקדמת. כל זה במחירים שנעים בין 4000 ל- 8000 שקלים.

חשוב לציין כי לעלויות ההקמה כמעט תמיד מתווספות עלויות נוספות כגון העיצוב הגרפי, תשלום על רכישת דומיין, אחסון ואם עולה הצורך, גם תשלום על שירותי תמיכה. בהצלחה!

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי, פנו אלינו, אביב עיצובים.