הצורך לפעול במרחב הווירטואלי מובן מאליו בימינו עבור עסקים, חברות וארגונים רבים אחרים. אלא, שעד לאחרונה הדרך להקמת אתר אינטרנט הייתה כרוכה בהוצאות כספיות כבדות בעקבות הצורך באנשי תוכנה מיומנים, שנדרשו להקים את האתר ממש מ- "אפס" מבחינת הקוד והעיצוב. מאז ועד היום המון השתנה, ובמיוחד לאור חדירתה של wix לזירת בניית האתרים.  מה זה בדיוק wix ומדוע בניית אתר wix הפכה להיות כל כך פופולארית? להלן התשובות לכל השאלות.

הכירו את WIX

Wix ("וויקס") הינה חברה שנוסדה בשנת 2006 ע"י שלושה ישראלים במטרה להפוך לפלטפורמה המובילה בתחום בניית אתרי האינטרנט בעולם. ואכן, לאחר מספר גלגולים טכנולוגיים, כיום הממשק של wix מציע לכל מי שמעוניין להקים לעצמו אתר למופת להשיג תוצאה מעוצבת ומודרנית גם אם אין לו ידע מקצועי מלא בבנייה או עיצוב אתרים, וכל זאת בקלות יחסית וללא עלויות רכישה. בניית אתר wix אומנם מתבצעת ע"י משתמש שאינו מתכנת מקצועי, אך האתר עצמו מוקם בשפת התכנות HTML5 עם התאמה מלאה לגוגל.

מדוע כדאי לבנות אתר ב- wix?

כאמור, הקמת אתר wix אינה טומנת בחובה תשלום כלשהו לחברה עצמה וניתן בפועל ליהנות מאתר מלא ותפקודי בתוך זמן קצר ביותר. מעבר לכך, בניית אתר wix מציעה את היתרונות הנוספים הללו:

  • תמיכה מלאה בפורמט UTF-8 – ועל כן ניתן להקים אתר אינטרנט בעברית עם יישור לימין ללא בעיות.
  • מגוון פיצ'רים – wix מציעה מגוון אפליקציות להטמעה בתוך האתרים כגון בלוגים, צור קשר, ניהול פגישות ביומן אישי, קביעת תורים ועוד. ישנן גם אפשרויות נוספות (למשל, סליקת כרטיסי אשראי) שעליהן יש צורך לשלם על מנת להטמיען באתר.
  • עבודה עם מגוון דומיינים – ניתן לרכוש דומיינים ישירות מ- wix אך ניתן גם לרכוש דומיין עם סיומות מגוונות בהתאמה מלאה ל- wix (co.il, org.il וכו').
  • אפשרויות עיצוב מגוונות – wix מציעה מגוון רחב של תבניות מוכנות לבניית האתר שלכם.
  • התאמה לניידים – כל אתרי wix מותאמים מראש לסמארטפונים ולטאבלטים!

כמו כן, wix כוללת ממשק גרירה קל ונוח (תמונות, מסמכים וכו'), מגוון תמונות לשימוש חופשי באתרים ומגוון רחב של פיצ'רים מדליקים לאתר שלכם!

אין ספק כי wix מייעלת בצורה ניכרת את כניסתם של כל בעלי העסקים, הארגונים והחברות לרחבי העולם הווירטואלי לשם קידום מטרותיהם. ומה לגבי העלות, אתם שואלים את עצמכם? ובכן, בניית אתר wix, כולל אפיון הצרכים, בחירת התפריטים, עיצוב והזנת התכנים עולה בסביבות 1800 שקלים כולל מע"מ. בפועל תוך שבוע עד שבועיים תוכלו ליהנות מאתר אלגנטי ומרשים שסביר להניח שיופיע גם בתוצאות הראשונות בגוגל – הרווח כולו שלכם!

לכל שאלה ופרטים נוספים, פנו אלינו – אביב עיצובים.