יותר ויותר אנשי בעלי עסקים קטנים מגלים בימינו את נפלאות אתרי הוורדפרס. בעשורים האחרונים נראה כי רשת האינטרנט הפכה למגרש המשחקים העיקרי של עולם הפרסום והשיווק ויש לכך סיבה מצוינת. האינטרנט שינה לחלוטין את אורח החיים של מרבית האנשים שכיום משלמים חשבונות, צורכים חדשות ואף עורכים את הקניות שלהם בלחיצת כפתור אחת.

  • צרו עמנו קשר עוד היום ליעוץ מקצועי והצעות מחיר בטופס צור קשר או בטלפון: 072-3931039

לתיק העבודות המלא, לחץ כאן.

בניית אתרים לעסקים קטנים

בעשורים האחרונים נראה כי רשת האינטרנט הפכה למגרש המשחקים העיקרי של עולם הפרסום והשיווק ויש לכך סיבה מצוינת. האינטרנט שינה לחלוטין את אורח החיים של מרבית האנשים שכיום משלמים חשבונות, צורכים חדשות ואף עורכים את הקניות שלהם בלחיצת כפתור אחת.

זו גם הסיבה שאת האינדקסים העבים בהם הורגלנו להשתמש במשך שנים למציאת בעלי עסק או אנשי מקצוע החליפו החל משנות האלפיים המוקדמות אתרי אינטרנט מעוצבים ומושקעים שמספקים לנו את כל המידע שאנחנו צריכים אודותיהם. למעשה, כיום לכל עסק או בעל מקצוע ישנו אתר אינטרנט מקצועי, כך שמי שלא שם באמת לא קיים, וחבל.

אתר אינטרנט מקצועי לעסקים יכול לסייע להגדלת ההכנסות של העסק, מאפשר פנייה בלתי אמצעית לקהל היעד מבלי תלות במיקום החנות ומאפשר לקבל מידע יקר ערך אודות ההתנהגות הצרכנית של לקוחות העסק.

 לא רק לעסקים גדולים

בעבר, הקמת אתר אינטרנט נתפשה כמותרות ולא כהכרח, וכיוון שהדבר היה כרוך גם בהוצאה כספית גבוהה למדי עסקים קטנים רבים נמנעו מלהפעיל ולתחזק אתר אינטרנט עסקי.

העובדה שרשת האינטרנט הפכה למקום כל כך משמעותי בחיי כל אדם ברחבי העולם, שינתה לחלוטין את תפישה זו. ההבנה שכיום אתר אינטרנט הוא כלי עסקי לכל דבר שינתה את התפישה כי אתר אינטרנט מתאים רק לחברות גדולות והעלתה את צורך זה גם בקרב בעלי עסקים קטנים, שכיום יכולים ליהנות ממגוון פלטפורמות נוחות וזולות שבעזרתן ניתן ליהנות מאתר אינטרנט מקצועי שיתאים באופן אישי לעסק שלך.

האם יש הבדל בין אתרי אינטרנט לעסקים גדולים או קטנים?

אם לומר את האמת אין כל הבדל בין אתרים של גופים גדולים לאתרים של בתי עסק קטנים. ההבדל המשמעותי בין גוף עסקי גדול לבין עסק קטן טמון בעיקר בתקציב העומד לרשות החברה או העסק.

בעוד לחברות הגדולות במשק אין כל בעיה לפזר סכומי כסף גדולים על בניית אתר אינטרנט, לעסקים הקטנים עומד תקציב נמוך בהרבה להקמת אתר אינטרנטי, מה שמחייב מחשבה מעמיקה על כל פרט ופרט. כך שלפני שאתם מחליטים איזה לוגו יעטר את האתר שלכם או באיזה פלטפורמה לבניית אתרים להשתמש, ואם לבנות את האתר בעצמכם, או לפנות לחברה המתמחה בכך, חשוב שתעשו עבודת הכנה יסודית ומעמיקה כך שלא תבזבזו כסף מיותר על אתר שלא עונה על הצרכים שלכם.

ראשית, נסו לחשוב לאיזו מטרה אתם מעוניינים לבנות את אתר האינטרנט שלכם. האם אתם מעוניינים באתר תדמיתי בלבד, או באתר שישמש כחנות וירטואלית? נסו לאפיין את קהל היעד שלכם, דבר שיסייע לכם לעצב את האתר בצורה שתתאים במיוחד ללקוחותיכם. הקפידו להציץ באתרים דומים ברחבי הרשת ונסו לחשוב מה אהבתם ומה הייתם משפרים באתר והקפידו ליישם את הדברים הללו באתר שלכם.

דרכים לבניית אתר עסקי

לאחר שהשתכנעתם כמה חשוב להקים אתר אינטרנט גם עבור עסק קטן וכבר אפיינתם את האתר בו אתם מעוניינים, הגיע הזמן להחליט האם לבנות את האתר בעצמכם או לפנות לחברה או איש מקצוע המתמחה בכך. לרשות כל עסק, חברה או ארגון עומדים כלים שונים ולכן תשובה אחת נכונה לשאלה זו ויש לבחון אותה למול הפרמטרים הבאים:

  • תקציב – הקציבו סכום מסויים אותו אתם מעוניינים להשקיע באתר האינטרנט. ישנן חברות רבות שבונות אתרים מקצועיים ומעוצבים להפליא במחירים הוגנים למדי. קחו בחשבון שגם אם בחרתם להקים אתר בעצמכם תאלצו לשלם סכום מסוים לרכישת הדומיין (כתובת האתר) ואפשרות האחסון שבה תבחרו.
  • ידע – בניית אתר אינטרנט בעזרת פלטפורמות כמו, wix ,WordPress או ג'ומלה איננה מסובכת כלל ולא מצריכה ידע מוקדם בתכנות, אך אם אין לכם שום נגיעה לעולם המחשבים שום מדריך למשתמש לא יעזור לכם.
  • זמן – בניית אתר אינטרנט דורשת לא מעט זמן והשקעה. חישבו אם יש לכם את הזמן והאנרגיה להתעסק בהקמת האתר, במידה ואין באפשרותכם להשקיע זמן בבניית האתר רצוי לפנות לחברה מקצועית.

קידום האתר במנועי החיפוש

כדי להגדיל את חשיפת האתר לקהל הגולשים באינטרנט לא מספיק רק לבנות אתר עסקי מקצועי, כי מה שווה אתר מושקע אם קהל הלקוחות כלל לא מודע אליו? בכדי להגדיל את החשיפה לה זוכה אתר האינטרנט ועל מנת ליהנות מהתוצאות שניתן להניב מאתר שכזה ישנו צורך בקידום האתר במנועי החיפוש האינטרנטיים כך שהדף שלכם יופיע בין דפי החיפוש הראשונים.

לשם כך תוכלו לשכור את שירותיהם של מקדמי אתרים שיסייעו לכם למקסם את פוטנציאל הרווחים הטמון ברחבי הרשת. שימו לב שישנם מגוון רחב של חברות ומקדמי אתרים. בצעו סקר שוק לפני שאתם מחליטים בידי מי אתם מפקידים את מלאכת קידום האתר שלכם והקפידו לבחור בחברה מנוסה ומקצועית שמעודכנת בכלל טכניקות הקידום השונות.

שימו לב שחברות רבות לבניית אתרים מציעות חבילה הכוללת גם שירותי קידום לאתר במחיר מבצע וייתכן כי הדבר יהיה משתלם אף יותר.

כמה טיפים קטנים שיניבו תוצאות גדולות

לפני סיום, בין אם החלטתם לבנות את אתר האינטרנט שלכם באופן עצמאי או ששכרתם את שירותיה של חברה לבניית אתרים, הנה כמה טיפים קטנים ויכולים להפוך את האתר שלכם מעוד אתר אינטרנט, אחד מיני רבים שנמצאים ברחבי הרשת, לאתר אינטרנט שגם ייצג נאמנה את העסק שלכם וגם יסייע לכם להגדיל את הכנסות העסק.

הקפידו שלאתר שלכם יהיה נוח וידידותי למשתמש ואל "תעמיסו" עליו את כל מגון אפשרויות העיצוב הקיימות. תדאגו לעדכן את התכנים באתר שלכם מפעם לפעם והקפידו על העלאת תוכן איכותי ומקורי, ולבסוף, רצוי ליצור ללקוחות אפשרויות ליצור אתכם קשר, בין אם על ידי תיבות צ'אט או הפנייה לנציג שירות.

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר וורדפרס מקצועי? פנה אל המומחים שלנו עוד היום! אביב עיצוב אתרים.