בניית אתר תדמית – החשיבות ודרכי הביצוע

בעולם העסקי של היום חשוב מאוד לבלוט ברמה אחת מעל כולם ברחבי הרשת. בין אם אתם עסק גדול ובעל מוניטין רב שנים ובין אם עסק קטן ומתפתח, הרי שהצורך להקנות ללקוחות שלכם את הרושם הראשוני הטוב ביותר אודותיכם הינו משמעותי והכרחי ביותר.

בניית אתר תדמית נחשבת לדרך הטובה והיעילה ביותר להשגת המטרה, וכאן נבין מדוע וכיצד ניתן לבצע זאת על הצד הטוב ביותר.

  • צרו עמנו קשר עוד היום ליעוץ מקצועי והצעות מחיר בטופס צור קשר או בטלפון: 072-3931039
בניית אתר תדמית

מה זה אתר תדמית ומה הצורך עבור עסקים?

אתר תדמית מאוד מזכיר מבחינת התוכן והמבנה את ה- "פלאיירים" שנוהגים לחלק בתיבות הדואר. זהו אתר קטן (יחסית) שכולל את המידע המלא אודות העסק, שירותיו ומוצריו ומציג אותם ב- "מארז" יפה ומעוצב אשר מושך את העין כבר בכניסה הראשונה לאתר.

ניתן למצוא גם אתרי תדמית גדולים יחסית שבהם דפי משנה ותפריטים ובמקרים אחרים דפים אלו יכללו רק דף אחד ויחיד. בכל המקרים יכלול האתר גם מקום בולט ליצירת קשר, בין אם ע"י השארת פרטים או הצגת מספר טלפון ואימייל.

בניית אתר תדמית עשויה לנבוע מתוך צורך קבוע בעמוד אינטרנט לצרכי מיתוג ושיווק אך לעיתים גם כחלק מקמפיין מסיבי של מכירות, כאשר מכוונים אליו קישורים מבלוגים,קבוצות פייסבוק וכו'. בפועל, אתר התדמית יכול להיות מוקם בתור אתר בפני עצמו, כדף פייסבוק, בלוג וכו'.

תהליך הקמת אתר תדמית

כאשר מעוניינים לבנות אתר תדמית יש לאפיין ראשית כל את העסק והצרכים. הסיבה לכך טמונה באופי העיצובי והמורכבות של האתר בהתאם למאפייני העסק וקהל היעד. אם מדובר רק בפרסום של קמפיין הרי שהדף יהיה פשוט למדי אך בעיצוב מרהיב ומזמין.

כאשר מדובר באתר תדמית מעט יותר מסועף, הוא עשוי לכלול גם קטלוגים ואפילו אפשרויות מכירה. בכל מקרה, חשוב מאוד שאתר התדמית יכלול את המידע המלא אודות העסק או המוצר שלכם, יזמין את הגולש להמשיך את ההתקשרות עימכם וייצור תחושה של מצליחנות ואמינות.

מסיבה זו חשוב מאוד שלא להתפתות לבצע בניית אתר תדמית דרך חברות שאינן מיומנות דיו על מנת לעמוד במשימה זו. לאחר תהליך האפיון מגיע שלב הכנת הסקיצה הראשונית לאתר, אישור הלקוח ולאחר סיום העבודה הצגת התוצר הסופי לשם ביצוע שינויים ותוספות בהתאם לצורך.

חשוב לציין כי את אתר התדמית מאחסנים בשרתים "חזקים" על מנת שהאתר תמיד יהיה זמין, גם כאשר מספר הכניסות אליו רב (למשל, בקמפיין שיווקי או פרסומי) כשזוהי למעשה מטרתו העיקרית.

בדוק גם את המאמרים הבאים:

פנו אל המומחים והשיגו את התדמית הרצויה באמצעות אתר תדמית איכותי ומושכל. אביב עיצוב אתרים.