בניית אתר וורדפרס לעסקים: 21 סיבות להעביר את האתר שלך לוורדפרס במיידי!

מאז הושקה בשנת 2003, וורדפרס הפכה למערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר בעולם. היום, לוורדפרס יש למעלה מ-74 מיליון אתרים, המפרסמים פוסטים חדשים בכל שנייה. הסיבה לכך שוורדפרס נהפכה למערכת האהובה ביותר על עסקים, היא העוצמה שלה. עד כמה וורדפרס חזקה ועוצמתית? בהמשך נסביר. לפניכם 21 סיבות, מדוע מומלץ להעביר את האתר שלכם למערכת ניהול התוכן של וורדפרס:

  1. וורדפרס היא חינמית.
    אין זה משנה אם אתם "סתם" בלוגרים חובבים או בעלי עסק שמעוניינים להשיק אתר חדש. העובדה שוורדפרס היא מערכת ניהול חינמית, תועיל לכם. אינכם צריכים לדאוג לחיובים נסתרים ולא צפויים. בנוסף, וורדפרס היא מערכת קוד פתוח. המשמעות היא, שתמיד תוכלו לשפר או לשנות את קוד המקור, כדי להתאים את האתר לצרכים שלכם.
  2. מאפשרת התחלת עבודה באופן מידי.
    בניגוד למערכות ניהול תוכן אחרות, וורדפרס מוכנה לשימוש – מיד לאחר ההתקנה. המשמעות היא, שאינכם צריכים לחפש, להתקין ולהגדיר רשימה ארוכה של תוספות, כדי להתחיל לעבוד עם וורדפרס.
  3. מעניקה גמישות.
    הגמישות של וורדפרס, היא תכונה נוספת וחשובה מאוד ובזכותה בניית אתר וורדפרס לעסקים נהפכה לפופולרית במיוחד. לא משנה אם אתם משתמשים בוורדפרס עבור הבלוג האישי שלכם או עבור האתר המסחרי שברשותכם, וורדפרס תספק לכם את כל הצרכים הנדרשים, באמצעות מאגר התוספות ההרחבות שלה.
  4. ידידותית למנוע החיפוש.
    מנועי החיפוש הפופולריים ביותר מעדיפים אתרים המופעלים על ידי וורדפרס, מכיוון שאתרים אלו קלים לסריקה. לשם המחשה: מט קאטס, ראש מערכת ה-SEO של גוגל, העניק חסות למערכת וורדפרס. בנוסף, האתר האישי שלו נבנה על מערכת וורדפרס.
  5. בטוחה ומאובטחת.
    כיוון שוורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פופולרית מאוד, היא הפכה למטרה נחשקת, עבור האקרים רבים. עם זאת, מפתחי וורדפרס לקחו את נושא האבטחה ברצינות. למרות שבתור בוני אתרים, אתם יכולים לשמור על כמה אמצעי אבטחה בסיסיים (לדוגמא: אל תורידו תוספים מאתרים שאינם מהימנים!), וורדפרס מעדכנת ברציפות את הגרסאות שלה, כדי למנוע התקפות.
  6. מאפשרת התאמה אישית.
    וורדפרס מציעה אלפי תוספים וערכות נושא, בלחיצת כפתור. המשמעות היא, שאתם יכולים לשנות את עיצוב האתר, בהתאם לצרכים.
  7. קלה לשימוש.
    יתרון שימושי להפליא בוורדפרס, הוא העובדה שמדובר במערכת מאוד קלה לשימוש. הפלטפורמה שלה קלה ללמידה, ידידותית למשתמש ואינטואיטיבית. למעשה, אתם יכולים ללמוד איך להשתמש וורדפרס, בתוך מספר דקות.
  8. מציעה קהילה של תומכים.
    וורדפרס מגיעה עם מערכת תמיכה ענקית. בין היתר, יש לה קהילות נרחבות. באמצעות פורומים בנושאי וורדפרס, תוכלו לקבל מענה לשאלות ולקשיים רבים.
  9. מציעה אפשרות של אירוח מולטימדיה.
    הוספת תמונות, סרטונים או קבצי אודיו לאתר, היא דרך מצוינת לשפר את חווית המשתמש שלכם. וורדפרס מאפשרת להוסיף לדף/פוסט קבצי מולטימדיה בקלות ובנוחות ואף לערוך אותם.
  10. ידידותית לנייד.
    כידוע, כשבונים אתר, חשוב לוודא שהוא ידידותי לנייד, דהיינו, נוח לשימוש בטלפונים חכמים וטאבלטים. אחד היתרונות של בניית אתר וורדפרס לעסקים, הוא ההתאמה לנייד. עם וורדפרס, אינכם צריכים להיות מודאגים בנושא ההתאמה לנייד. המערכת ידידותית לטלפונים חכמים ולטאבלטים.
  11. אינטגרציה.
    וורדפרס משתלבת עם כמה פלטפורמות חזקות ביותר, שיעניקו לעסק שלכם דחיפה נוספת. לדוגמא: צריכים להשיק קמפיין דוא"ל? אתם יכולים להשתמש בשירות כמו "Aweber" או "MailChimp". רוצים לקבל תשלום עבור מוצר או שירות? וורדפרס יכולה לעבוד עם כמה ממערכות הסליקה הפופולריות ביותר בעולם.
  12. קלה לניהול.
    כאמור, וורדפרס מתעדכנת באופן קבוע, עקב צרכי ביטחון. וורדפרס גם תעדכן אתכם, כשיצאו עדכונים חדשים לתוספים שלכם. עדכונים אלו יהפכו את ניהול האתר שלכם להרבה יותר קל. כיוון שתמיד תהיו מודעים לעדכונים עכשוויים, תוכלו ליהנות מאתר מאובטח, חדיש ו"מרענן" יותר.
  13. וורדפרס היא הרבה יותר מ"סתם בלוג".
    למרות שוורדפרס זכתה למוניטין שלה בזכות הפלטפורמה ה"בלוגית" שלה, אפשר לבנות בעזרתה כמעט כל אתר. ניתן לבנות אתר וורדפרס עם  דפים סטטיים, כך שהוא לא יראה "בלוגי" בכלל.
  14. מאפשרת הקמה של קהילה.
    בין אם אתם מעוניינים לשתף את הפוסטים שלכם ברשתות החברתיות או להגיב לגולשים המשאירים לכם תגובות באתר, לוורדפרס יש את התוספות, שיאפשרו לכם להקים קהילה.
  15. חוסכת לכם כסף.
    כאמור, וורדפרס היא תוכנה חינמית ואינכם צריכים לשלם, כדי להתקין אותה. עם זאת, ההתקנה אינה התחום היחיד שבו תוכלו לחסוך כסף. מכיוון שוורדפרס היא מערכת קוד פתוח וידידותית למשתמש, היא עשויה לחסוך לכם את הצורך לשכור מעצב או מתכנת, כדי לבנות או לעצב את האתר שלכם.
  16. פתרונות מסחר רבים.
    אם אתם משתמשים בוורדפרס עבור העסק שלכם, תהיו בוודאי שמחים לדעת, כי ישנם מספר פתרונות מסחר, שיאפשרו להמיר את האתר שלכם לחנות דיגיטלית.
    באמצעות תוספים כמו "WooCommerce" , "eCommerce WP" או shop"", תוכלו בקלות לעשות כסף, דרך אתר האינטרנט שלכם.
  17. אתם לא מחויבים לשמור על נאמנות לספק/מארח אחד.
    אם תיאלצו לעבור לספק או שרת אחר, מכיוון שהספק/השרת הנוכחי אינם מצליחים להתמודד עם עומסי התנועה לאתר שלכם, או שתרצו להוזיל עליות ולעבור למארח זול יותר, תוכלו לעשות זאת ללא קושי. הסיבה לכך היא שלרוב וורדפרס עובדת עם כל שרת.
  18. הודעות מתוזמנות.
    כפי שאתם בוודאי יודעים, ניהול עסק זו משימה תובענית, מבחינת זמן ואנרגיות. באמצעות וורדפרס, תוכלו לתזמן מראש פרסום של פוסטים. משמעות הדבר היא, שבכל פעם שאתם רוצים להעלות פוסט, תוכלו לתזמן אותו כך שיעלה בזמן המתאים ביותר עבורכם ועבור הלקוחות שלכם. לדוגמא, אם גיליתם שרוב תנועת הגולשים לאתר שלכם מגיעה בשעות 12:00-13:00 בימי חול, אזי אתם יכולים לתזמן את הפוסטים, כך שיתפרסמו בשעות אלו.
  19. מאפשרת הוספת המלצות.
    וורדפרס מאפשרת לכם לכלול המלצות של לקוחות באתר. בצורה זו, אתם יכולים להבטיח ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, שהמוצרים או השירותים שלכם, בהחלט שווים את ההשקעה. אתם יכולים להוסיף המלצות, ע"י התקנת תוסף כמו Easy" המלצות".
  20. פרסום תוכן בקליק אחד.
    האם אתם מעוניינים לפרסם תוכן באתר שלכם באופן מידי? אין בעיה. לאחר שיצרתם את התוכן שלכם, אתם יכולים לפרסם אותו בלחיצת כפתור. בנוסף, ישנם גם יישומים ניידים, המאפשרים לכם לפרסם את התוכן שלכם בכל זמן, לא משנה היכן אתם נמצאים.
  21. וורדפרס הולכת ומשתפרת.
    מכיוון שוורדפרס מחזיקה מפתחים מעולים, אתם יכול להיות סמוכים ובטוחים, כי היא הולכת ומשתפרת, ככל שהזמן עובר. כמו כן, בגלל שוורדפרס היא מערכת קוד פתוח, כל מפתח יכול לשפר את חווית המשתמש שלה ובכך, להפוך את המערכת לזמינה ונגישה יותר.

ליעוץ מקצועי, פרטים נוספים והצעות מחיר, פנו אל המקצוענים בבניית אתרים בוורדפרס עבור עסקים. אביב עיצוב אתרים.