איך לעצב דף נחיתה מרשים ומדוע?

הרוב המכריע של בעלי עסקים, ספקי שירות ומנהלי חברות מודעים מאוד לחשיבות הנוכחות ברשת האינטרנט. הקמת אתר בהתאמה אישית ודף פייסבוק הן אסטרטגיות בלתי נפרדות משיווק כל עסק בימינו.

עם זאת, עסקים רבים אינם מודעים לאופציות הרבות שיש לאינטרנט להציע. בניית אתר אינטרנט היא צעד חיוני לביסוס נוכחות מקוונת עוצמתית, אולם אופציות נוספות עשויות למשוך יותר קהל – בניית דף נחיתה היא אחת מהן.

בניית דף נחיתה

עד כמה חשובה בניית דף נחיתה?

דפי נחיתה נראים פחות או יותר כמו כל אתר אינטרנט אחר אבל פועלים בצורה מעט שונה. בתעשיית השיווק המקוון, נעשה שימוש בדפי נחיתה במטרה לקדם פעולה ספציפית – הורדת תוכנה כלשהי, הרשמה למנוי, רכישת מוצר, השארת פרטי התקשרות וכו'. בניגוד לאתר אינטרנט מלא, דף נחיתה הוא דף בודד עם יעד ספציפי וממוקד מאוד: שכנוע מבקרים לביצוע פעולה.

משמעות הדבר

  • במונחי תוכן, לדף הנחיתה יש מסר מאוד פשוט להעביר. הדף מקדם את הפעולה הרצויה ונשאר ממוקד על ההסבר שביתרונות ביצוע הפעולה.
  • עיצוב הדף מתמקד בתמיכת המטרה ולא בשום דבר אחר. המשמעות היא גם שאל לדף להיות "יפה מידי" על מנת לא לגרוע מהמבקר את מלוא תשומת הלב על ביצוע הפעולה הרצויה.
  • המטרה הסופית של דף נחיתה היא לגרום לגולש להקליק. על העיצוב והטקסט שבדף לשקף זאת.
  • דף נחיתה, כפי שהשם מציע, הוא עמוד בודד. ניתן כמובן לחלק את הדף לשני חלקים אבל חשוב לדבוק ברעיון העמוד הבודד, ורצוי שלא יהיה ארוך במיוחד.
  • כותרות, כותרות משנה, כפתורים ותמונות אמורים לייצג את המסר הכללי של הדף באופן יעיל.
  • אלא אם כן הנכם מתכננים לבנות את דף הנחיתה שלכם מאפס, ודאו להשתמש בתבנית דף נחיתה מקצועית – ניתן למצוא אותם ברחבי הרשת. תבנית דף נחיתה מקצועית לא רק שנראה טוב, יש בה מבנה היררכי ויזואלי חזק שמטרתו להוביל את המבקר באופן שבו תרצו שיובל.

כיצד פועל דף נחיתה?

על מנת שדף הנחיתה יממש את מטרתו, יש צורך בהזרמת תנועה לתוכו, ואת זה ניתן לעשות בכמה דרכים:

  1. ניתן ליצור קמפיין PPC ממומן (בגוגל אדוורדס לדוגמה) כשהפרסומת תתקשר ישירות לדף הנחיתה שלכם.
  2. ניתן לפרסם קישור ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר (עם או בלי לשלם עבור מסע פרסום).
  3. ניתן לשלוח את דף הנחיתה כחלק מהודעה בדואר אלקטרוני למנויים, כשבמייל מופיע הקישור לדף הנחיתה שלכם.
  4. והדרך היעילה, אם כי הקשה מכל היא, לבצע פעולות קידום אתרים (SEO) כך שדף הנחיתה יופיע בתוצאות החיפוש האורגני (לא בתשלום) של מנועי החיפוש.

כל השיטות הנ"ל טובות להנעת תנועה לדף הנחיתה שלכם, אבל תצטרכו לחשוב גם על לאן לשלוח את המבקרים ברגע שלחצו על הדף שלך. כפי שהזכרנו קודם, המטרה העיקרית של הדף היא לגרום למבקרים להקליק, אולם לאן לוקחת אותם ההקלקה? האם יופנו לעגלת קניות? טופס הרשמה? דף פנימי מלא תוכן בתוך האתר שלך? חשוב לקחת בחשבון את כל הצעדים, הקודמים והבאים, לבניית נתיב קל וברור שיוביל מבקרים להגיע ליעד.

לפרטים נוספים אודות בניית דף נחיתה לעסק שלכם, אנא פנו אלינו טלפונית או דרך דף 'צור קשר'.

המשך גלישה נעימה, אביב עיצובים

בניית דף נחיתה
5 (100%) 1 vote